Noi, MARSHAL S.R.L. avand sediul social in Râmnicu Vâlcea, Strada Calea Bucuresti nr. 249, înregistrata la Registrul Comertului sub numărul J38/104/1994, cod fiscal RO 5284779,
dorim să vă informăm cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în legătură cu anumite operațiuni desfășurate de către Societate în conformitate cu Regulamentul general 2016/679 privind protectia datelor (”Regulamentul” sau “GDPR“) și legislația națională în vigoare.

Profilul de activitate al S.C. MARSHAL S.R.L. îl constituie:

Dealer Autorizat ISUZU

• dealer autorizat din anul 2018 

Comert cu piese si accesorii pentru autovehicule

• franciza Trost Auto Service Technik din anul 2008
Firma noastra este distribuitor de piese schimb pentru autoturisme si camioane, din anul 1997.

Intretinerea si repararea autovehiculelor si motocicletelor

• service de marca ISUZU
• service de marca SUZUKI – autorizat de M. Suzuki Corporation
• partener AutoStop, retea nationala de service multimarca
• franciza AutoFit, retea europeana de service multimarca
Service-ul nostru este autorizat de Registrul Auto Roman, din anul 2003

Importator si distribuitor ATV-uri, snowmobile

• importator si distribuitor autorizat ATV, UTV si snowmobile din anul 2007
• POLARIS, SEGWAY POWERSPORTS, CAN AM, LINHAI, TGB

Deasemenea firma noastra comercializeaza echipamente si accesorii pentru autoturisme, ATV si moto, etc.
În prezenta notă de informare vă explicăm modul în care are loc prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către “MARSHAL S.R.L.” sau ”Societatea”, în care ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate responsabil și în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal care este aplicabilă.

Această notă conţine informaţii importante. Aşadar, vă rugăm să acordaţi timpul necesar pentru a o citi în întregime şi cu atenţie şi să vă asiguraţi că o înţelegeţi pe deplin, întrucât dorim să fie clar pentru dumneavoastră cum folosim datele dumneavoastră şi modul în care le protejăm.

Pentru a facilita parcurgerea documentului, am inclus la sfârșitul acestei note un glosar care explică principalele noțiuni folosite (ex. “date cu caracter personal”, “prelucrare”, etc.).

Această Notă de Informare tratează, în ordinea de mai jos, următoarele aspecte:
1. Detaliile noastre de contact;
2. Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm;
3. Temeiurile care justifică prelucrările noastre;
4. Scopurile pentru care prelucrăm acele date cu caracter personal;
5. Persoanele către divulgăm datele;
6. Perioada pentru care stocăm datele și securitatea prelucrării acestora;
7. Drepturile dumneavoastră și informații cu privire la exercitarea acestora;
8. Politica de cookie-uri;
9. Consecințele refuzului de a ne furniza datele cu caracter personal privitoare la dumneavoastră;
10. Modificare și actualizarea prezentei Note de informare.

1. CUM NE PUTEȚI CONTACTA -GDPR

Conţinutul prezentei Note de informare este pur informativ şi nu afectează drepturile pe care vi le oferă legislaţia, iar noi vom face tot posibilul pentru a vă facilita exercitarea acestora. Dacă aveţi orice comentarii, sugestii, întrebări cu privire la orice informaţii din această notă sau cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră pe care o realizăm, vă rugăm să nu ezitaţi să contactaţi oricând responsabilul nostru cu protecţia datelor. În funcție de preferințele dumneavoastră, ne puteți contacta prin oricare dintre canalele de comunicare de mai jos:

Datele noastre de contact:

Denumire completă: S.C. MARSHAL S.R.L.
Adresă sediu social: Jud. Vâlcea, Râmnicu Vâlcea, Str. Calea București, nr.249, Râmnicu Vâlcea;
Număr de telefon: 0350.405.977 | Fax: 0350.405.978
Adresă de email: [email protected]
Datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor (DPO):
Prenume și Nume: Sergiu Marias
Număr de telefon: 0350.405.977
Adresă de email: [email protected]

2. CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM – GDPR

Datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le vom prelucra sunt datele obținute direct de la dumneavoastră sau de la terțe părți care au permisiunea de a face schimb de informații cu noi și includ următoarele categorii de date:
• Date cu caracter personal obișnuite cum ar fi:
(i) Detalii personale: nume; prenume; număr de telefon mobil/fix, număr de fax; adresă de e-mail, informații din actul dumneavoastră de identitate, adresă;
(ii) Contactul dvs. cu noi, cum ar fi o notă sau înregistrarea unui apel pe care l-ați făcut către noi, datele transmise prin e-mail, sau o scrisoare, solicitarea unei oferte cu privire la serviciile noastre;
(iii) Date referitoare la istoricul medical, în cazul în care deja sunteți clientul nostru;
(iv) Date referitoare la plată: adresă de facturare, numărul contului bancar bancar/ cod IBAN;
(v) Opinii şi viziuni (pot include date sensibile), cum ar fi: orice opinii şi viziuni pe care ni le transmiteţi sau orice opinii şi viziuni pe care le postaţi public despre noi pe reţelele de socializare (social media) sau pe care le faceţi cunoscute pe alte canale publice;
Vom colecta datele dumneavoastră cu caracter personal obișnuite atunci când, de exemplu:
(i) Solicitați o ofertă, solicitați/cumpărați sau utilizați oricare din serviciile noastre;
(ii) În vederea încheierii/executării unui contract;
(iii) Atunci când vă prezentați la sediul nostru;
(iv) Ne contactați prin diverse canale (e-mail, telefon, facebook etc.) pentru a solicita informații în legătură cu serviciile/produsele noastre;
(v) Vizitați sau navigați pe site-ul nostru;
(vi) În situația în care transmitem astfel de date unor terți furnizori sau colaboratori ai noștri, în măsura în care avem temeiuri legale, de exemplu: avocați, consultanți, etc.;
(vii) Atunci când datele dvs. cu caracter personal sunt publice;
(viii) Utilizăm cookie-uri (fișiere text de mici dimensuni stocate în browser-ul dvs.) pentru a urmări mișcările dvs. pe site-ul nostru – a se vedea Politica de Cookie-uri;
(ix) Dacă ne transmiteți date cu caracter personal privitoare la alte persoane (de exemplu, reprezentanții dumneavoastră, angajații dumneavoastră etc.), trebuie să vă asigurați că i-ați informat despre aceasta și că i-ați îndrumat spre această Notă de informare cu privire la modul în care ”MARSHAL S.R.L.” sau ”Societatea” prelucrează datele dvs. cu caracter personal.
Respectul nostru pentru datele dumneavoastră include faptul că le acordăm atenția umană necesară, prin intermediul personalului nostru. În condiţiile actuale, nu faceți obiectul unei decizii a noastre bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră (inclusiv crearea de profiluri) care să producă efecte juridice cu privire la dumneavoastră sau care să vă afecteze într-un mod similar într-o măsură semnificativă.

3. TEMEIURILE PE BAZA CĂRORA PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ

“MARSHAL S.R.L.” sau “Societatea” va prelucra datele dvs. cu caracter personal obișnuite în baza următoarelor temeiuri:
(i) Încheierea sau executarea contractului cu dvs. De exemplu, în vederea inițierii discuțiilor cu privire la costurile și tipurile de servicii solicitate pentru a putea încheia un contract cu dumneavoastră, la cererea dumneavoastră, sau pentru a executa un contract încheiat cu dumneavoastră (prin care ne obligăm să vă prestăm serviciile noastre).
(ii) Consimțământul pe care îl acordați. De exemplu în ceea ce priveşte comunicările noastre de marketing – pentru a vă trimite comunicări cu privire la produsele, serviciile și promoțiile noastre, prelucrăm datele dumneavoastră pe baza consimţământului la prelucrare pentru acest scop specific.
(iii) Conformarea cu o cerință legală imperativă. De exemplu cerințe contabile și fiscale care fac obiectul unor politici interne stricte cum ar fi perioada de păstrare a documentelor fiscale/contabile., sau obligația legală de a comunica datele dumneavoastră către anumite autorități, de a stoca datele dumneavoastră pe o anumită perioadă, de exemplu în cazul registrelor de control pe care legea ne obligă să le ținem.
(iv) Interesul nostru legitim. De exemplu în cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră pentru menținerea securității rețelei, îmbunătățirea serviciilor noastre. De exemplu în cazul unor tranzacții este posibil să prelucram datele drumneavoastră către potențiali achizitori sau consultanși ai acestora ori autorități.
(v) Constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță. În situația în care între dumneavoastră și noi apar diferende pe care nu le putem soluționa împreună pe cale amiabilă, este posibil să prelucrăm datele dumneavoastră pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță.

4. SCOPURILE PENTRU CARE PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

Scopurile pentru care prelucrăm date cu caracter personal referitoare la dumneavoastră sunt următoarele:
(i) Pentru prestarea/furnizarea serviciilor noastre. Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a vă transmite o ofertă (la cererea dumneavoastră), pentru a încheia și executa contractul cu dumneavoastră în scopul furnizării produselor/serviciilor solicitate.
(ii) Facturare și relații cu clienții. Pentru a vă factura achiziționarea produselor/serviciilor noastre, pentru a vă contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ați furnizat sunt eronate, pe cale să expire sau nu putem încasa plata, pentru a răspunde la orice întrebări sau preocupări pe care le puteți avea în legătură cu serviciile noastre;
(iii) Gestionarea sistemelor noastre de comunicaţii şi IT (tehnologia informaţiei). Gestionarea sistemelor noastre de comunicaţii; gestionarea securităţii noastre IT; realizarea auditurilor de securitate asupra reţelei noastre IT, emiterea de rapoarte către instituțiile abilitate sau repararea unor erori de sistem. În acest scop, vom prelucra în principal date privind de exemplu: adresa IP; alţi identificatori online; identificator unic de dispozitiv (ID universal unic – UUID); data şi ora accesării website-ului; istoricul vizitelor; dispozitivul de pe care accesați website-ul; tipul de browser de Internet şi limba browser-ului;
(iv) Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale. Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale cu privire la arhivare, securitate, raportare (de ex.comunicările, raportările către Administrația Finanțelor Publice) a obligaţiilor de a comunica unor Autorităţi Publice la cerere, anumite informaţii (ex. Autoritatea Fiscală, etc.), ţinerea unor registre pe care legislația ni le impune, etc.
(v) Îmbunătăţirea serviciilor. Identificarea potenţialelor probleme cu privire la serviciile noastre în vederea îmbunătățirii acestora, pentru a putea ține cont de preferințele pe care le-ați exprimat în sesiuni de navigare anterioare, pentru a adapta site-ul nostru la dispozitivul pe care îl folosiți, pentru soluţionarea sesizărilor dumneavoastră transmise pe email-ul “MARSHAL S.R.L.” sau “Societatea” –[email protected] gestionarea corespondenței uzuale cu partenerii contractuali etc.
(vi) Soluționarea cererilor dumneavoastră: vom utiliza datele durmnavoastră pentru a răspunde eventualelor solicitări, cerințe, reclamații, sau oricăror altor întrebări pe care ni le transmiteți în cadrul relației cu dumneavoastră.
(vii) Supravegherea spațiilor conform dispozițiilor legale. La recepție vom prelucra datele duemnavoastră (date din CI) în vederea asigurării pazei și protecției bunurilor și personalului aflat în acele spații etc.

5. CUI VOM DIVULGA DATELE DUMNEAVOASTRĂ

a. Transferul în cadrul Societății – “MARSHAL S.R.L.”
În vederea respectării principiului referitor la o prelucrare echitabilă, utilizând un mod ce asigură securitatea adecvată a acestora, în conformitate cu obligația Societății de a lua măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare, accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal este permis numai acelor angajaţi din cadrul “MARSHAL S.R.L.” cărora le sunt necesare, în vederea prelucrării în scopurile precizate anterior.
Toate aceste persoane sunt supuse unor obligații stricte de confidențialitate, urmând a fi trase la răspundere în cazul în care nu tratează protecția datelor cu caracter personal cu maximă seriozitate.
b. Transferul datelor către terți
Putem dezvălui datele dumneavoastră, respectând legea aplicabilă, unor terți cum ar fi auditori, avocați și alți consultanți profesionali externi, inclusiv parteneri contractuali – furnizori de servicii, care acționeaza ca împuterniciți sau operatori asociați. Aceștia vor fi obligați prin lege sau prin contractul încheiat cu noi, să păstreze confidențialitatea datelor dumneavoastră și să asigure un nivel adevcat de securitate a acestora. de ex: diverse servicii pe care le putem externaliza, cum ar fi serviciile de pază și securitate. În aceste cazuri, vom divulga datele pentru motive ce țin de interesele noastre legitime legate de activitatea noastră.
Atunci când folosim o persoană fizică sau juridică drept persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne vom asigura că aceasta a încheiat un Contract de prelucrare date cu caracter personal prin care își asumă, printre alte obligații pe care legislația protecției datelor cu caracter personal le prevede, obligațiile de a:
• prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instrucțiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat în prealabil și de a
• (ii) implementa efectiv măsuri pentru protejarea confidențialității și asigurarea securității datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, că acest contract dintre noi și persoana împuternicită prevede pentru aceasta cel puțin toate celelalte obligații pe care le prevede legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dumneavoastră nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în situația transferurilor de date către state din afara SEE (ex. stocarea imaginilor pe serverele externe ale partenerilor contractuali) ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul dumneavoastră explicit sau alt temei legal.
În prezent nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele duemnavoastră cu caracter personal sau o parte din acestea către alte companii organizații sau alte persoane din state terțe sau organizații internaționale.
Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor dumneavoastră.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dumneavoastră.
De asemenea, după cum am precizat mai sus, în anumite cazuri este posibil să avem o obligație legală de a divulga datele către autorități publice (ANAF, Registrul Auto Roman etc.), sau către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate, pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru.

6. CÂT ȘI CUM VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Vom stoca datele dumneavoastră atât timp cât ni se cere prin lege.
Datele legate de plăți/facturare vor fi stocate pe o perioada de 10 ani, conform Legii nr. 82/1991 privind contabilitatea.
Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar pentru prelucrarea datelor în scopurile amintite mai sus.
Cu excepția situațiilor în care legea prevede altfel și a celor exemplificate mai sus, de regulă vom prelucra datele dumneavoastră pe durata existenței unui contract între dumneavoastră și “MARSHAL S.R.L.” sau “Societatea”, plus o perioadă de 3 ani de la încetarea acestuia.
Pentru stocarea datelor dumneavoastră în format electronic, folosim serverele proprii sau ale altor companii specializate în arhivarea electronică.
Pentru aceasta ne străduim să utilizăm măsuri organizaţionale, tehnice şi administrative rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal în cadrul Societății noastre cu ar fi: monitorizarea sistemelor și aplicațiilor IT prin mijloace tehnice și sisteme de semnalizare (inclusiv firewalluri, protocoale de internet, fișiere de acces e-mail etc.), utilizarea parolelor personale complexe pentru accesarea bazei de date, etc. Toate echipamentele tehnice pe care le folosim pentru prelucrarea datelor dumneavoastră sunt securizate și actualizate pentru a proteja datele. De asemenea, desfăşurăm, la intervale de timp regulate, audituri de securitate asupra sistemelor informatice pe care le folosim pentru prelucrarea datelor dumneavoastră.
Dacă aveți motive să credeți că interacţiunea cu noi nu mai este sigură, înştiinţați-ne imediat, conform secţiunii „Cum ne puteți contacta” de mai sus.

7. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ŞI CUM LE PUTEȚI EXERCITA

Tratăm cu seriozitate și implicare deplină drepturile pe care le aveţi în legătură cu prelucrarea pe care o realizăm asupra datelor referitoare la dumneavoastră. Pe scurt, drepturile dumneavoastră sunt următoarele:
(i) Dreptul de a fi informat. În momentul în care datele cu caracter personal sunt colectate de la dumneavoastră sau obținute dintr-o altă sursă, avem obligația de vă informa cu privire la scopul utilizării acestor date și la drepturile pe care le aveți.
(ii) Dreptul de acces la date. Aveţi dreptul de a solicita informații legate de datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră, inclusiv informații legate de categoriile de date pe care le deținem sau pe care le controlăm, pentru ce sunt folosite acestea, sursa din care le-am colectat dacă le-am obţinut indirect, și cui sunt divulgate aceste date, dacă este cazul. Vă vom oferi o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal la cerere. Dacă solicitați mai multe copii ale datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă putem percepe o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.
(iii) Dreptul la rectificarea datelor. Aveţi dreptul de a obţine rectificarea datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm, dacă acestea nu sunt corecte.
(iv) Dreptul la ştergerea datelor („dreptul de a fi uitat”). Aveţi dreptul de a obţine de la noi în anumite condiții ştergerea datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm. “MARSHAL S.R.L.” sau “Societatea” urmărește să prelucreze și să păstreze datele dumneavoastră doar atât timp cât acest lucru este necesar.
(v) Dreptul la restricţionarea prelucrării datelor. Puteți obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, în cazul în care:
• contestați corectitudinea datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegală, dar vă opuneţi ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor,
• nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal dar dumneavoastră le solicitați pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă, sau
• vă opuneţi prelucrării, pentru intervalul de timp în care noi verificăm dacă interesele noastre legitime prevalează asupra alor dumneavoastră.
(vi) Dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal. În anumite circumstanțe, aveţi dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi sau în numele nostru. Acolo unde prelucrarea nu se bazează pe consimțământul dumneavoastră, ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terțe părți, puteți obiecta în orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal din motive legate de situația dumneavoastră particulară. În acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cu excepția cazului în care: (a) putem dovedi motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau (b) în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Dacă obiectați la prelucrare, vă rugăm să specificați dacă doriți, de asemenea, ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie șterse, în caz contrar noi doar le vom restricționa.
Puteți obiecta întotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în scop de marketing întemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastră. Dacă marketingul s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră, vă puteți retrage consimțământul.
(vii) Dreptul la portabilitatea datelor. Aveți dreptul în anumite circumstanțe de a primi datele dumneavoastră personale pe care ni le-ați furnizat, iar în cazul în care este fezabil din punct de vedere tehnic, să solicitați ca noi să transmitem datele dumneavoastră personale (pe care ni le-ați furnizat) unei alte organizații/clinici.
Aveți dreptul să primiți datele dumneavoastră personale într -un format structurat, folosit în mod curent și care poate fi citit automat.
Dreptul dumneavoastră de a primi datele personale nu trebuie să aibă un efect negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane. Acest lucru s-ar putea întâmpla dacă o transmitere a datelor dumneavoastră personale unei alte organizații implică, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu își dau consimțământul pentru acest transfer).
Dreptul ca datele dumneavoastră personale să fie transmise de către noi unei alte organizații este un drept pe care îl aveți dacă această transmitere este fezabilă din punct de vedere tehnic.
(viii) Dreptul la retragerea consimţământului. În situaţiile în care prelucrăm datele dumneavoastră în temeiul consimţământului dumneavoastră, aveţi dreptul de a vă retrage consimţământul; puteți face aceasta în orice moment, cel puţin la fel de uşor cum ne-aţi acordat iniţial consimţământul. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră pe care am realizat-o înainte de retragere.
(ix) Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere. Dacă aveţi o nemulţumire cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră, am prefera să ne contactaţi pe noi direct pentru a vă putea soluţiona problema. Cu toate acestea, dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro):
Adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, București, România;
Telefon: 40.318.059.211/ +40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602;
E-mail: [email protected]

(ix) Dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, este important de reținut că, în ipoteza în care considerați că drepturile de care beneficiați potrivit Regulamentului au fost încălcate ca urmare a prelucrării datelor sale cu carcater personal cu nerespectarea prevederilor acestuia și fără a aduce atingere dreptului dumneavoastră de a formula plângere la autoritatea de supraveghere, aveți dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată, prin formularea unei căi de atac împotriva Societății.

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI:
Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a adresa orice întrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau alte aspecte ale prelucrării datelor dumneavoastră de către noi, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: [email protected].

Totodată, la sediul nostru sunt disponibile și formulare imprimate pe care le puteți completa pentru a solicita exercitarea unuia sau a mai multor dintre drepturile de mai sus.
Vom încerca să răspundem solicitării dumneavoastră în termen de o lună de zile, perioadă care poate fi prelungită cu două luni din cauza unor motive specifice legate de dreptul specific invocat sau de complexitatea cererii dumneavoastră. În orice caz, dacă această perioadă este prelungită, vă vom informa în privința termenului de prelungire și a motivelor care au dus la această prelungire.
În anumite situații, s-ar putea să nu vă putem acorda accesul la toate sau o parte a datelor dumneavoastră personale din cauza unor restricţii legale. Dacă vă refuzăm cererea de acces, vă vom comunica motivul acestui refuz.
În anumite cazuri, s-ar putea să nu vă putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizați în cerere. În astfel de cazuri, dacă nu vă putem identifica drept persoană vizată, nu putem da curs cererii dumneavoastră în conformitate cu această secțiune, cu excepția cazului în care ne oferiți informații suplimentare care să ne permită să vă identificăm. Vă vom informa și vă vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.

8. CE SE POATE ÎNTÂMPLA DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE

În cele mai multe cazuri, nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal. Totuși, dacă nu ne furnizați datele solicitate, nu vom putea, de exemplu, să încheiem sau să negociem un contract cu dumneavoastră, să vă prestăm serviciile noastre, să vă permitem accesul la toate opțiunile de pe website-ul nostru, să vă răspundem la reclamanții sau solicitări ori să vă trimitem comunicări cu privire la produsele, serviciile noastre care v-ar putea interesa.

9. MODIFICĂRI PRIVITOARE LA NOTA DE INFORMARE

Ne rezervăm dreptul de a modifica, atunci când considerăm oportun, practicile de protecţie a datelor și de actualiza și modifica prezenta notă de informare în orice moment. Din acest motiv, vă încurajăm să verificaţi periodic prezenta notă de informare.
Această versiune intră în vigoare la 25 mai 2018.

Ultima actualizare: 13 Iulie 2022

SEMNIFICȚIA UNOR TERMENI FOLOSIȚI ÎN CUPRINSUL PREZENTEI NOTE

Ce înseamnă prelucrare de date cu caracter personal? Prelucrare de date cu caracter personal înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
Ce înseamnă date cu caracter personal? Date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Ce înseamnă operator de date cu caracter personal? Operator de date cu caracter personal înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu alții, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Ce înseamnă Persoană împuternicită? Persoana fizică sau juridică, autoritate sau alt organism care singur sau împreună cu altele decide de ce (în ce scop) şi cum (prin ce mijloace) sunt prelucrate datele cu caracter personal. Potrivit legii, răspunderea pentru respectarea legislaţiei referitoare la datele cu caracter personal revine în primul rând operatorului. În relația cu dumneavoastră, noi suntem operatorul, iar dumneavoastră sunteți persoana vizată.
Ce înseamnă Persoană vizată? Persoana vizată este persoana fizică la care se referă (căreia îi „aparțin”) anumite date cu caracter personal. În relația cu noi (operatorul), dumneavoastră sunteți persoana vizată.
Care este Autoritatea de Supraveghere? O autoritate publică independentă care, potrivit legii, are atribuţii referitoare la supravegherea respectării legislaţiei protecţiei datelor cu caracter personal. În România, această autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)